Виртуелна продажба
Полека но сигурно навлеговме во векот на дигитална и виртуелна економија, каде со нов и иновативен пристап можеме да ги надминеме очекувањата на клиентите и да изградиме долгорочна партнерска врска, лојалност и висока репутација на пазарот.
Овој тренинг се состои од повеќе алатки кои со правилна примена ќе го зајакнат продавачот со нови вештини на дигитална и виртуелна продажба, и ќе ја направат потребната разлика во очите на клиентот.
Цели на програмата
- Да се развијат комуникациски и продажни вештини во виртуелна средина
- Да се научат ефикасни техники за водење виртуелна продажба
- Да изградат доверба и однос со клиентот и да му ја претстават вистинската вредност на производот или услугата
- Да ја познаваат секоја фаза во процесот на виртуелно купување и својата лична улога во тој процес
- Да научат техники на справување со приговори, преговарање и склучување на продажба во онлине услови
Теми
- Еволуција на продажбата во 21 век
- Градење мајндсет на услужливост и клиентска ориентација
- Sales Difference – Различност во продажбата
- Онлине проспектинг и планирање на продажбата
- Закажување на “виртуелен” состанок со клиентот
- Ефикасно водење “ладни повици” и брза презентација
- Водење продуктивен “Smalltalk” за градење допадливост
- Тактичка емпатија, преговарање и обврзување со клиентот
- Справување со секој вид приговори и склучување на продажбата
- Примена на корисни алатки за виртуелна комуникација
Пристап
- Комплетен ONLINE процес на ZOOM
- Испорака во 2 дена по 3 часа
- Mетод на искуствено учење – ELS©
- Практични вежби и интеракција на Miro
- Гамификација, предизвици и е-учење
- Група од 12 лица поделени во тимови за работа на вежбите
- Премиум работни материјали и книги
- Испорака од искусен Master тренер
- Дигитален сертификат и беџ од DOOR International
Пријави со пополнување на формуларот.
Се гледаме онлајн. Поздрав Илија!
0 responses on "Виртуелна продажба"