Подобрување на искуството на вработените


Унапредете ја организациската комуникација

Според истражувањето на Deloitte, само 47% од работодавците истакнале дека поседуваат комуникациски процеси и вештини неопходни за справување со кризни ситуации. Недостатокот на соодветна и навремена комуникација во време на кризи е многу важен фактор, бидејќи влијае на тоа како вработените ја перцепираат подготвеноста на организацијата во тешки времиња.

    Во време на криза, организациите имаат тенденција да се фокусираат повеќе на надворешните приоритети (клиенти, соработници, партнери), отколку на внатрешните – своите вработени. И покрај тоа што надворешната комуникација е важна, треба да ги ставите вашите вработени на прво место, особено во време на криза. На истата анкета, 30% од испитаниците веруваат дека вработените се најзанемарените чинители кога нивната организација се справува со криза.

    Во време на криза, на вработените им недостасува јасно разбирање на ситуацијата, тие може да се чувствуваат фрустрирани и исплашени, што негативно влијае на нивното искуството (ЕХ).

    Јасната и отворена комуникација е од суштинско значење, и затоа раководителите треба да поттикнат редовни разговори со вработените за да го подобрат нивното искуство, а со денешниот развој на технологијата, е-маилот не е единствената алатка за споделување добри и лоши вести. Треба да се искористат бројните канали за интерна комуникација како Slack, Discord, MS Teams, кои се лесно достапни, креативни, интересни за користење, и луѓето ги сакаат.

    Направете работењето да има смисла и вредност за вработените

    Според истражувањето на Deloitte, работодавачите можат да направат работата да има смисла, цел и вредност ако:

    • Поттикнат автономијата, со охрабрување на вработените самостојно да ја обликуваат својата работна средина на начин, што ќе им помогне да дадат поголема вредност. Слободата на работење е во корелација со психолошката сигурност како уверување дека вработените нема да бидат казнети ако згрешат, да бидат исмејани или обвинети.
    • Креирајте мали мулти функционални, само-менаџирани тимови кои ќе бидат зајакнети да носат самостојни одлуки, да генерираат нови идеи и решенија, да се адаптираат.
    • Организирајте ретроспективи – состаноци за подобрување, кои ќе ги водат вработените самостојно. Дајте им време да дискутираат за разни прашања, за нивниот развој и сл.
    • Зголемете го чувството на припадност преку иницијативи за вклучување и програми за менторство, бидејќи кога вработените имаат чувство на припадност, тие се лојални, ретко размислуваат да бараат нова работа, ентузијастични се, имаат поголемо задоволство од работата, поангажирани се, и со секој екстра чекор прават работата да вреди повеќе.
    • Преку смислено поставување на цели, вработените стекнуваат доверба да ги развијат своите вештини, при тоа зголемувајќи го ангажманот и мотивацијата, додека се дел од компанијата. Не поставувајте долгорочни, амбизиозни цели кои веројатно ќе се променат или ќе станат бесмислени. Дајте приоритет на агилни, краткорочни цели кои можат редовно да се прегледуваат и менуваат во услови на динамичен, комплексен свет.
    October 17, 2025
    top
    0038971391959 info@doortraining.mk
    © 2024 DOORTRAINING. Сите права се задржани.